امروزه گوشی های هوشمند روزانه در حال پیشرفت هستن و امکانات که روی اون ها قرار گرفته در حال دگرگون کردن زندگی انسان هاس. در کنار گوشی های هوشمند، گجت های پوششی هم از این قافله عقب نموندن و گاها سعی بر این دارن که در آینده حتی جایگاه گوشی های هوشمند رو هم ازآن خودشون کنن.

البته هنوز برای تحقق بخشیدن به این موضوع راه طولانی در پیش دارن و شاید حتی هیچ وقت به این هدف دست پیدا نکنن، گذر زمان مشخص خواهد کرد. از اولین گام ها جهت رسیدن به این هدف قابلیت برقراری تماس و ریجستر شدن سیم کارت هس. در این جا قصد داریم محور این موضوع سه عدد ساعت هوشمند ارزان قیمت بهتون معرفی کنیم در صورتی که به محصول علاقه مند شدین میتونین از همین جا و انتقال به سایت دیجی کالا محصول مورد نظرتون رو خریداری کنین.

 

ساعت هوشمند مدل A1

این ساعت هوشمند زیبا قابلیت ریجستر شدن  سیم کارت رو داره و نیاز شما رو برای برقراری تماس برطرف میکنه. نمیشه گفت این ساعت هوشمند نیاز شما رو به گوشی هوشمند به طور کامل برطرف میکنه ولی اگه برقراری تماس براتون مهمه و نمیخواین به هر دلیلی گوشی هوشمند همراهتون داشته باشین میتونه گزینه ی بسیار مناسبی باشه. برای مثال زمانی که برای ورزش کردن خونه رو ترک میکنین شاید همراه داشتن گوشی همراه به علت سنگینی، خطر افتادن و آسیب دیدن و حتی دزدیده شدن مناسب نباشه پس داشتن ساعت هوشمند A1 میتونه خیلی بهتون کمک کنه.
باید بگم که امکانات ساعت هوشمند ما به همین قابلیت محدود نمیشه. دارای کارت حافظه تا 32 گیگابایت که برای گوش دادن به آهنگ، فضای بسیار مناسبه، قابلیت اتصال به گوشی هوشمند رو داره که امکان دیدن اعلانات برنامه ها رو بهتون میده، امکان دیدن ایمیل ها و  ارسال پیام رو بهتون میده سیستم ضد سرقت داره، اگه اهل پیاده روی های روزانه هستین قابلیت شمردن قدم هاتون رو داره.
مزیت دیگه ی ساعت هوشمند A1، صفحه نمایش با کیفیت اونه که پس زمینش قابل تغییر و تا حدودی شخصی سازیه که همین ساعت رو جذاب تر کرده. از تمامی قابلیت های بالا در صورتی که سیستم عامل گوشی هوشمند شما اندروید باشه، میتونین استفاده کنین اما اگه از سیستم عامل های IOS استفاده میکنن تنها برقراری تماس و دیدن مخاطب برای شما امکان پذیره که میشه گفت از معایب اون به شمار میره.

اگه بعد از مطالعه مزیت ها و معایب محصول به این ساعت هوشمند علاقه مند شدین با کلیک بر روی این لینک به راحتی میتونین این محصول رو از سایت دیجی کالا تهیه کنین.

ساعت هوشمند مودیو مدل MW02

در نگاه اولیه چیزی که توجه رو به خودش جلب میکنه شیک بودن این ساعت هوشمنده. علاوه بر زیبایی مورد دیگه ای که طرفداران این سری از گجت ها رو به خودش جذب میکنه امکان نصب سیم کارت و برقراری ارتباط تلفنیه. پایه طراحی این ساعت برای اتصال به سیستم عامل اندروید قرار گرفته.
بلوتوث نسخه 3.0 روی اون کار گذاشته شده و به راحتی به دستگاه های اندروید متصل میشه. این ساعت قابلیت نمایش اعلانات برنامه های اجتماعی رو داره، قابلیت دریافت پیام و پاسخ گویی به اون رو داره، دارای شتاب سنج برای شمارش قدم ها و همچنین محاسبه مسافت و سیستم پایش خواب هس. از کیفیت خوب صفحه نمایش 1.5 اینچی اون هم نمیشه غافل شد که از جمله نکات مثبت اون به حساب میاد.
عیبی که بشه به اون اشاره کرد اینه که در صورتی که از محصولات اپل با سیستم عامل IOS ایستفاده میکنین تنها میتونین برای تماس گرفتن و دیدن مخاطب ها از MW02 استفاده کنین.

برای مطالعه: مقاله بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

اگه بعد از مطالعه مزیت ها و معایب محصول به این ساعت هوشمند علاقه مند شدین با کلیک بر روی این لینک به راحتی میتونین این محصول رو از سایت دیجی کالا تهیه کنین.

 

ساعت هوشمند مودیو مدل MW_01

این ساعت ساخت شرکت چینی Modio  هس که از لحاظ کیفیت در بین محصولات چینی زبان زده. ممکنه ارزان قیمت بودن اون ها این شک رو ایجاد کنه که محصولاتشون پر از ایراد هستن اما محصولات این شرکت جزو بی نقص ترین های بازار به حساب میان. این محصول همانند دیگر محصولاتی که در این مقاله ذکر شد قابلیت نصب سیم کارت داره و میشه به وسیله اون تماس ها و پیام ها رو جواب داد علاوه بر این ویژگی خاص، بدنه مستحکم و بلوتوث قوی از دیگر خصوصیات اون به شمار میره. صفحه نمایش لمسی و رنگی به همراه سنسورهای قرار گرفته در گجت جهت شمارش قدم ها، از این ساعت یک همراه همیشگی ساخته.

یکی از معایب این گجت هوشمند ضعف باطری اونه که نمیتونه برای مدت طولانی شارژ رو نگه داره. بسیاری از خریداران این محصول از این موضوع شکایت داشتن ولی به غیر از این بقیه ی امکانات، به نظر سالم و بی عیب میان.

اگه بعد از مطالعه مزیت ها و معایب محصول به این ساعت هوشمند علاقه مند شدین با کلیک بر روی این لینک به راحتی میتونین این محصول رو از سایت دیجی کالا تهیه کنین.