ممکنه اولین برندهایی که با شنیدن ساعت هوشمند به ذهنتون برسه اپل یا سامسونگ باشه. البته ابن اتفاقات بی دلیل نیست دو غول بزرگ اپل یا سامسونگ با ارائه ی محصولات زیبا، باکیفیت، کاربردی و به روز، تونستن بخش بسیار بزرگی از بازار این محصولات الکترونیکی و یا به اصطلاح تکنولوژی های پوششی رو به سمت خودشون جلب کنن. اما مسائل سیاسی، اقتصادی و گاها فرهنگی ممکنه دسترسی بعضی افراد رو به این محصولات غیر ممکن کرده باشه. در این مقاله قراره شما رو با یک سری محصولات کمتر دیده شده آشنا کنیم. ممکنه که هنوز به پای محصولات اپل و سامسونگ نرسه اما بخش زیادی از نیاز فرد به یک ساعت هوشمند رو رفع میکنه. قصد داریم ساعت هوشمند هایلو که از زیر مجموعه های شرکت شیائومی هست رو با هم بررسی کنیم. حتم داشته باشین کسب اطلاعات درباره ی اون ها خالی از لطف نیست.

 

ساعت هوشمند هایلو مدل LSO1 Globl Version

این ساعت هوشمند محصول شرکت هایلو از زیر مجموعه های شرکت شیائومیه  که تونسته با عرضه محصولات با کیفیت مناسب، توجه بخش زیادی از خریداران رو به خودش جلب کنه. این ساعت هوشمند ساختاری چهار ضلعی داره و ابعاد اون 1.3 اینچ رزولوشن 240*240 پیکسلی داره. دریافت گواهی IP68 این اطمینان رو به شما میده که در مقابل نفوذ گرد و غبار، ضربه و آب مقاومه. نمایشگر اون شمارو برای خوندن مطالب زیر نور آفتاب اذیت نمیکنه. 34 گرم وزن داره که بسیار سبک محسوب میشه و همچنین سنسور ضربان قلب هم داره. اگه اهل ورزش هستین امکاناتی مرتبط با ورزش شما در اختیارتون قرار میده و با یک بار شارژ کامل به مدت 14 ساعت شارژدهی میکنه. پیشنهاد: بهترین ساعت های هوشمند شیائومی

 

نواقص

از جمله ایراداتی که میشه به LSO1 Global گرفت. عدم قابلیت نصب و ریجستر شدن شدن سیم کارت، نداشتن GPS و عدم قابلیت مکالمه اشاره کرد. از نظر خریدارن بعضا نداشتن تم و عدم پشتیبانی از زبان فارسی از نقاط ضعف این دستگاه بیان شده.

همین حالا با کلیک روی این لینک میتونین از طریق دیجی کالا این محصول رو تهیه کنین. برای اطمینان شما محصولات دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستن. و اگه همین الان اقدام به خرید کنین از تخفیف 16 درصدی این محصول بهرهمند میشین.

ساعت هوشمند هایلو مدل LSO2 Glabel

نسل بعدی از سری LSO1 ، سری LSO2 هستش. صفحه نمایش نسخه جدید 1.4 اینچه که از LSO1 بزرگتره. وضوح صفحه نمایش به 320*320 پیکسل ارتقا داده شده و تونسته با بهینه کردن مصرف باطری و افزایش ظرفیت اون تا 20 روز شارژدهی کنه. ورژن بلوتوث ساعت ارتقاع داده شده تا از مشکل قطع ارتباط بین ساعت و گوشی هوشمند جلوگیری کنه، استاندارد IP68 رو کسب کرده که نشون میده در مقابل گرد و غبار، ضربه و نفوذ آب مقاومه.

سنسور ضربان قلب، نظارت خودکار بر خواب و داشتن حالت های ورزشی مختلف( دوازده حالت) از دیگر قابلیت های LSO2 به حساب میاد.

 

نواقص

عدم قابلیت نصب و ریجستر کردن سیم کارت، نداشتن GPS و عدم قابلیت مکالمه از معایب این محصول به شمار میره.

همین حالا با کلیک روی این لینک میتونین از طریق دیجی کالا این محصول رو تهیه کنین. برای اطمینان شما محصولات دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستن.

ساعت هوشمند هایلو مدل SOlAR

ابن مدل رو میشه نسل دوم ساعت های هوشمند هابلو به حساب آورد. ساعت هوشمند هایلو مدل SOlAR  دارای یک صفحه نمایش 1.28 اینچی، رزولوشن 300*320 پیکسل. جنس بدنه از پلی کربنات فشرده و برای دکمه ها و محل شارژ از استیل ضد زنگ استفاده کرده. ضد آب بودن اون به گونه ای که تا عمق 50 متری فشار وارده رو تحمل میکنه که همین قابلیت، این ساعت هوشمند هایلو رو برای شناگران یک انتخاب مناسب کرده. حالت های ورزشی، که تعداد اون ها به 12 تا میرسه درون این ساعت هوشمند قرار گرفته که شامل دویدن، راه رفتن، دوچرخه سواری، کوهنوردی و … میشه.

شارژ کامل باطری اون 2 ساعت زمان میبره اما حتی با استفاده مداوم از  GPS تا 35 ساعت شارژدهی میکنه. سنسور ضربان قلب، سیستم پایش خواب و بررسی آب و هوا از دیگر امکانات اون به شمار میره.

 

نواقص

مثل بقیه ی محصولات هایلو عدم قابلیت نصب و ریجستر کارت و عدم قابلیت مکالمه از معایب اون به حساب میاد.

همین حالا با کلیک روی این لینک میتونین از طریق دیجی کالا این محصول رو تهیه کنین. برای اطمینان شما محصولات دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستن.