شاید مچ بند Fitbit charge 4 قویترین و کامل ترین مچ بندی نباشه که شما دیدین ولی میتونم این اطمینان رو بهتون بدم که یکی از بهترین هاست. امروزه بیشتر توجه ها به ساعت های هوشمنده و مچ بندهای هوشمند جلب شده و روز به روز به ارزش و کارایی این چنین وسایل هوشمند پوششی اضافه میشه. اگر به سنسور ها، اطلاعات و ویژگی های مچ بند Fitbit charge 4، در مقایسه با سامسونگ و شیائومی که جزو رقیبان سرسخت Fitbit محسوب میشن، برتری داره.

 

ویژگی های مچ بند Fitbit charge 4

آپدیت کردن Gps یکی از نکات قوت این مچ بند هوشمنده، دقت ردیابی بسیار بالایی که هم در مواقع دویدن و هم دوچرخه سواری در اختیارتون قرار میده، بسیار کاربردیه. این امکان علاوه بر فواید ورزشی در زمینه پزشکی هم کاربرد داره. سنسور پالایش خواب داره که در هنگام استراحت، کیفبت خواب رو بررسی میکنه همچنین ضربان قلبتون هم زیر نظر داره که مبادا مشکلی پیش بیاد. این همه امکانات برای یک مچ بند، دیگه واقعا چه چیزی بهتر از این برای یک فرد ورزشکار و متشخص؟

مچ بند هوشمند fitbit charge 4

فکر نکنین ویژگی های مچ بند Fitbit charge 4 همین جا به پایان میرسه هنوز هم یه چیزایی توی چنته داره. در مقابل نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر مقاومه و قابلیت جمع آوری اطلاعات مربوط به 20 رشته ی ورزشی مختلف رو داره که این اطلاعات میتونه در پیشرفت یک ورزشکار بسیار مفید و در مواقعی تعببن کننده باشه. البته نحوه ی تحلیل اطلاعات در charge 4 هنوز جا برای پیشرفت و پخته تر شدن داره اما اگه از افرادی هستین که به سلامت خودشون اهمیت میدن و میخوان نگاه دقیق تری به تندرستی بدنشون داشته باشن و علاقه ای هم به پوشیدن ساعت هوشمند ندارن، مچ بند Fitbit charge 4 میتونه یک گزینه مناسب و شیک برای یک فرد شیک پوش باشه.

 

خلاصه ای از امکانات مچ بند Fitbit charge 4

سیستم پالایش خواب، سنسور ضربان قلب و شمارنده قدم، Gps دقیق، شارژ باطری در حالت عادی برای 7 روز ماندگاری داره (طبق گفته شرکت ) ولی در عمل حداکثر تا 5 روز، پشتیبانی از Fitbit pay برای پرداخت آسان، اندازه گیری اکسیژن موجود در خون و برنامه های تمرینی برای ورزشکاران و علاقه مندان به فعالیت های ورزشی.

اگه به این گونه مطالب علاقه مند هستین میتونه مقاله ساعت هوشمند Galaxy Watch پرفروشترین و پرطرفدار ترین ساعت هوشمند مراجعه کنین.

 

نظرات خریداران charge 4

همیشه بهترین راه برای این که بدونید که آیا وسیله ای که قصد خریدش رو دارین به خوبی عمل میکنه، اینه که نظر خریداران اون وسیله رو ببینین و بعد میتونید در باره ی خرید اون  وسیله تصمیم درست تری بگیرین. نظرات کلی درباره ی مچ بند Fitbit charge 4 مثبته. تقریبا همه کسانی که این مچ بند رو داشتن از Gps به روز شده ی این مچ بند نسبت به نسخه قبلیش یعنی charge 3 راضی تر هستن و بر دقت در رهیابی، راحتی و سرعت متصل شدن به تلفن همراه اتفاق نظر دارشتن. اما مشکلی که بوجود اومده کم شدن باطری هنگام روشن بودن Gps مچ بنده. گفته میشه هنگامی که مچ بند داره از Gps استفاده میکنه بیشتر از 5 ساعت دوام نمیاره ونیاز داره که دوباره شارژ بشه پس توصیه میشه در مواقعی که به Gps نیاز ندارین اون رو خاموش نگه دارین.

سیستم پالایش خواب به خوبی کار میکنه و اطلاعات درباره ی ریتم ضربان قلبتون مجذوب کنندست. البته بعضی از خانوم ها از سنگینی charge 4 شکایت داشتن ولی این سنگینی بهایی که برای استحکام و کیفیت مچ بند پرداخته شده. در مجموع می‌توان گفت مچ بند Fitbit charge 4 خوب تونسته از پس مسئولیت هاش بر بیاد و در بعضی ویژگی ها از رقباش پیشی بگیره.

مچ بند fitbit charge 4