لاغری و چربی سوزی » لاغری بازو بدون جراحی و روش های ناسالم

لاغری بازو بدون جراحی و روش های ناسالم

2020-03-22T12:24:05+03:30مارس 7th, 2020|لاغری و چربی سوزی|

اولین چیزی که در مورد لاغری بازو پیشنهاد می‌شود ورزش‌های مخصوص بازو است! اینترنت و فضای مجازی پر شده از پست‌ها و مقالاتی که ورزش‌های مخصوص لاغر کردن بازو را ارائه می‌دهند. اما نکته‌ای را باید صادقانه خدمت شما بگویم. فریب حقه‌های تبلیغاتی این مقالات و پست‌ها را نخورید. تنها راه لاغری بازو پیروی از یک رژیم غذایی کاهش وزن به همراه یک برنامه تمرین برای تمام عضلات بدن است! تمرین دادن قسمت بازو با ورزش‌های مختلف باعث نمی‌شود که بازوهایتان لاغر شوند. دقیقا مثل زمانی که حرکات شکم باعث لاغری شکم نمی‌شوند. در کل در بحث لاغری چیزی به نام لاغری موضعی وجود ندارد. تنها راه لاغر کردن هر قسمتی از بدن رژیم غذایی و برنامه تمرینی کلی است. در این مقاله قصد دارم چند نکته تغذیه‌ای و تمرینی برای لاغری خدمت شما ارائه دهم.

 

تنظیم کالری

اولین قدم برای لاغر کردن بازوهایتان، چیزی جز تنظیم دقیق کالری نیست. کالری دریافتی از طریق مواد غذایی باید برای شخص شما طوری تنظیم شده باشد که بدن مجبور به استفاده از ذخایر چربی‌هایش در بدن شود. دقت داشته باشید که کاهش بیش از حد کالری دریافتی نیز می‌تواند باعث ایجاد عوارضی همچون استپ وزنی باشد. پس به دقت این کالری را تنظیم کنید سپس برنامه تغذیه خود را با توجه به آن بنویسید. برای اینکه متوجه شوید دقیقا چه کالری برای کاهش وزن نیاز دارید مقاله چگونه کالری کاهش وزن را محاسبه کنم را مطالعه کنید.

 

انتخاب مواد غذایی

بعد از اینکه مشخص کردید چقدر کالری باید دریافت کنید نوبت به انتخاب صحیح مواد غذایی می‌رسد. فست فود، شیرینیجات، چیپس و … در مرحله اول باید به حداقل مقدار خود برسند. بعد از این سعی کنید از مواد غذایی حاوی پروتئین و چربی‌های سالم در کنار غلات سبوس‌دار و حبوبات به صورت متعادل استفاده کنید. سبزیجات و میوه‌جات را هم در برنامه بگنجانید تا علاوه بر لاغری، سلامتی عمومی بدنتان هم افزایش یابد.

مقاله مرتبط: لاغری بدون ورزش

 

ورزش

دقت داشته باشید منظور این قسمت، ورزش‌های مخصوص آب کردن بازو نیست! اگر با وزنه تمرین می‌کنید(بدنسازی) تمام قسمت‌های بدن را به صورت یکسان تمرین دهید تا چربی‌سوزی کل بدنتان افزایش یابد. در غیر این صورت اگر وقت و حوصله باشگاه رفتن ندارید باز هم به سراغ حرکات بازو نروید. سعی کنید حرکاتی را انتخاب کنید که کل بدنتان را هدف قرار دهد تا کالری‌سوزی بدنتان افزایش یابد. نتیجه افزایش کالری‌سوزی چیزی جز کاهش چربی قسمت بازو نیست. حتی شده باشد تمرینات پیاده‌روی سریع و دویدن نرم را نسبت به تمرینات اختصاصی بازو در اولویت قرار دهید. مقاله تمرینات لاغری در منزل را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین تمرینات را برای لاغر شدن انتخاب کنید.

 

استراحت و خواب

تصور نکنید با رعایت یک برنامه غذایی عالی و یک برنامه تمرین اصولی بتوانید به هدفتان که لاغری بازو هست برسید. استراحت و خواب کافی هم در تنظیم هورمون‌های بدن موثر هستند و هم اینکه انگیزه شما را برای لاغر شدن افزایش می‌دهند. استراحت و خواب، عضوهای جدانشدنی از رقابت ماراتون تناسب اندام هستند. پس اگر این قسمت را نیز اصلاح کنید شک نکنید خیلی زودتر از چیزی که فکر کنید بازوها و کل بدنتان لاغر می‌شوند.

 

جمع‌بندی

در انتهای مقاله باید بگویم که برای لاغری بازو، شکم، ران و … باید و باید و باید رژیم غذایی خود را اصلاح کنید. چاره‌ای جز این نیست. با استفاده از اصولی که در این مقاله ارائه شد می‌توانید به سرعت لاغر شوید که نتیجه آن لاغر شدن بازوهایتان است.

درباره نویسنده:

صادق
نویسنده کتاب، مدرس دوره‌های آموزشی تناسب اندام مخصوص مربیان و ورزشکاران، مدیر و مربی مجموعه فیتنس مازارس

دیدگاه خود را ارسال کنید

روش‌های نوین شکست 
استپ وزنی

قیمت این محصول هم اکنون رایگان است
  • چرا بعد از مدتی کاهش وزن متوقف می‌شود؟
  • چرا کاهش کربوهیدرات منجر به استپ وزنی می‌شود؟
  • عدم توجه به تعادلات هورمونی بدن چه عواقبی دارد؟
  • راهکارهای موثر شکست استپ وزنی چیست؟
با استفاده از روش‌های ارائه شده در این پی دی اف، کاهش وزن مستمر داشته باشید
برای خرید محصول پیش از اتمام تخفیف 100 درصدی کلیک کنید
روش‌های نوین شکست استپ وزنی
close-link