مدرسه عضله » قسمت اول مدرسه عضله: بهره‌وری حداکثر از تمرینات جلوپا (چهارسر)

قسمت اول مدرسه عضله: بهره‌وری حداکثر از تمرینات جلوپا (چهارسر)

2020-09-10T11:31:57+03:30می 18th, 2020|مدرسه عضله|

 

 

مدرسه عضله

قسمت اول:

بهره‌وری حداکثر از تمرینات جلوپا

در این قسمت از مدرسه عضله که توسط صادق صالحی‌زاده ارائه شده است، مطالبی در خصوص تمرینات عضلات جلوپا ارائه شده است. عضلات جلوپا یا همان چهارسر، مورد علاقه بسیاری از ورزشکاران است و در ورزش‌های زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما متاسفانه تمرینات این عضله توسط مربیان و ورزشکاران به خوبی تنظیم نمی‌شود. مشکلاتی از قبیل عدم آشنایی با آناتومی عضلات چهارسر، مبحث اهرم‌ها و فرکانس تمرین در برنامه‌های تمرینی این عضله مشاهده می‌شود.

در این ویدیو سه اصل از اصول لازم برای تنظیم برنامه تمرینی ارائه شده است. سعی شده که مطالب کاملا خلاصه و قابل فهم ارائه شود.

لازم است که مربیان و ورزشکاران عزیز پیش از تنظیم برنامه تمرینی مطالب گفته شده در این ویدیو را به طور کامل یاد گرفته و سپس با توجه به تجربیات خود، از آن‌ها استفاده کنند.

در صورت تمایل به مشاهده سایر قسمت‌های مدرسه عضله به این لینک مراجعه کنید.

درباره نویسنده:

صادق
نویسنده کتاب، مدرس دوره‌های آموزشی تناسب اندام مخصوص مربیان و ورزشکاران، مدیر و مربی مجموعه فیتنس مازارس

دیدگاه خود را ارسال کنید

دانلود و  دنبال کردن
برای دانلود این ویدیو کافی است ایمیل خود را وارد کنید