در اینجا قراره سه عدد از بهترین هدفون های ورزشی رو بهتون معرفی کنم. مزیت یک هدفون خوب اینه که با پخش یک موزیک، با کیفیت صدای مطلوب باعث ایجاد انگیزه و هیجان برای افرادی که به باشگاه ورزشی میرن، یا دونده ای که قصد داره مسیر طولانی و کسل کننده ای رو طی کنه، بشه.

بهترین هدفون های ورزشی که قراره بهتون معرفی بشه با هدفون های معمولی فرق دارن. این هدفون ها طوری طراحی شدن که توی شرایط سخت دوام بیارن و با تقویت پخش کوبشی آهنگ، هیجان رو درون ورزشکارا افزایش بدن.

 

1_ Jabra Elite Active 65t

هدفون بی سیم Elite Active 65t تونسته با ارائه یک پکیج ضد آب و استاندارد محصولی با کیفیت، با صدای عالی و ویژگی های مناسب در اختیار خریداران قرار بده. با وجود اینکه نسخه ی جدیدتر این محصول هم ارائه شده ولی متاسفانه هنوز در ایران به خوبی در دسترس نیست. اما همین محصول هم به خوبی تونسته انتظارات خریدارانش رو ارضا کنه. از ویژگی های خوب این هدفون اینه که ثبات خوبی داره به این معنی که توی سخت ترین تمرین ها و با وجود عرق کردن زیاد، سر جای خودش باقی میمونه و میتونه در مقابل لیز خوردن مقاومت کنه.

دلیل دیگه ای که باعث شده این هدفون جزو بهترین هدفون های ورزشی بشه اینه که Elite Active 65t دارای شتاب سنجه. به این معنی که میتونه همزمان با پخش آهنگ مسیر حرکتتون رو هم زیر نظر بگیره. به وسیله ی نرم افزاری که در اختیارتون قرار میده شما میتونین آهنگ هایی که دوست دارین رو دست چین کنین و حالت های پخش رو هم تغییر بدین. برای مثال تغییر به حالت پخش محیطی. با یک بار شارژ میتونین برای 15 ساعت از مزیت های اون استفاده کنین. طراحیش زیباست و مینونه نگاه هر کسی رو به خودش جلب کنه.

هدفون Jabra Elite Active 65t

Jabra Elite Active 65t

اگه دوس دارین همین الان این محصول شگفت انگیز رو خریداری کنین این لینک شمارو به سایت دیجی کالا راهنمایی میکنه.

2_ Beats Power beats Pro

یکی از بهترین هدفون های ورزشی برای کسانی که از گوشی هوشمند اپل استفاده میکنن. اگه کیفیت هدفون های اپل رو میخواین با ظاهری ورزشی Power beats Pro این امکان رو در اختیارتون قرار میده. این هدفون علاوه بر کیفیت و تعادل صدای خوب، بدون سیم بودن، مقاومت در مقابل عرق و وجود قلاب برای محکم بودن در زمان حرکت هم از مزیت های اون محسوب میشه.

مقاله های مرتبط: مچ بند هوشمند چیست؟

مقاله های مرتبط: بهترین مچ بندهای هوشمند برندهای مطرح سال 2020

درون Power beats Pro از چیپ ست Apple H6 استفاده شده تا اتصال به گوشی هوشمند اپل راحت تر صورت بگیره. کنترل ها و دکمه هایی که روی هدفون وجود داره این اجازه رو میده که بلندی صدا رو کنترل کنین و به تماس ها پاسخ بدین. باطری اون بدون کیس شارژ 9 ساعت و به همراه شارژ تا 24 ساعت شارژدهی میکنه. راحت روی گوش قرار میگیره و برای دویدن و تحرک مناسبه و ثابت میمونه ولی متاسفانه جعبه شارژ اون کمی ضمخته که ایراد چندانی به اون وارد نیست.

هدفون Beats Power beats Pro

Beats Power beats Pro

اگه به این محصول علاقه مند شدین میتونین از این لینک برای خرید از سایت دیجی کالا خرید کنین.

 

3_ Galaxy Buds Plus

برای دوست داران گوشی های اپل یکی از بهترین هدفون های ورزشی رو معرفی کردیم وحالا نوبت به گوشی های گلکسی میرسه. بهترین و بارزترین خصوصیت Galaxy Buds Plus سازگاری عالی اون با محصولات گلکسیه و گفته شده این هدفون سازگاری بسیار خوب و موفقی با سری های جدیدتر گوشی های سامسونگ مانند S10 داره. البته این هدفون قابلیت اتصال و هماهنگی به محصولات اپل رو هم داره اما بهترین کیفیت خروجی زمانی نصیب شما میشه که گوشی شما S10 یا از سری A گوشی های هوشمند باشه. نکته قابل توجه دیگه کوچکتر شدن کیس شارژ نسبت به نسخه های قبلی خوشه. قرارگیری هدفون درون گوش ها به نحویه  که احتمال افتادن و لیزخوردن هنگام حرکت بسیار کم میشه و طراحی اون از اذیت و خستگی گوش برای مدت طولای جلوگیری میکنه.

ظرفیت گوشی های هدفون بدون کیس شارز 11 ساعت بیان شده و با کیس شارژ که برای یک بار میتونه هدفون شمارو شارژ کنه 22 ساعت بیان شده البته این هدفون ها از سیستم Power share هم پشتیبانی میکنن بدین معنی که اگر گوشی هوشمند شما از سری A یا S10  سامسونگ باشه، میتونین با گوشی، بدون نیاز به سیم و فقط با قرار دادن هدفون روی گوشی هوشمند خودتون شارژ کنین. کیفیت صدا توی این محصول بسیار رضایت بخشه. سامسونگ تونسته در برآورده کردن نیازهای مشتریاش سربلند بیرون بیاد. این هدفون صدایی که تولید میکنه به بیرون درز پیدا نمیکنه و تونسته تا حد زیادی صداهای بیرونی مزاحم رو در هنگام گوش دادن به آهنگ یا صحبت کردن کم کنه و همین ویژگی ها اونو یکی از بهترین هدفون های ورزشی کرده.

هدفون Galaxy Buds Plus

Galaxy Buds Plus

شما یمتونین در سریع ترین زمان از همین لینک برای خرید این محصول زیبا اقدام کنین.