بدست آوردن عنوان پرفروشترین ساعت هوشمند در بین چنین رقبای قدری اصلا کار آسونی نیست ولی ساعت هوشمند Galaxy Watch تونسته این عنوان رو بدست بیاره. ساعتی زیبا و با کیفیت از کمپانی سامسونگ که گوی سبقت رو از بقیه غول های تکنولوژی مثل Apple و Fitbit ربوده. اگه دوس دارین با بهترین ساعت های هوشمند لطفا مقاله ی (بهترین ساعت هوشمند) رو مطالعه کنین. اینکه چی باعث شده که ساعت هوشمند Galaxy Watch بهترین تعداد فروش رو در سایت آمازون و دیجی کالا بدست بیاره کیفیت، امکانات و زیبایی این ساعت هوشمنده.

Galaxy Watch به گونه ای طراحی شده که هرکسی می تونه بسته به نیازی که داره از اون به خوبی بهره ببره. چه کسی که در اداره کار می کنه چه شخصی که در کار آزاد مشغوله و همچنین ورزشکاران از مبتدی تا حرفه ای.

امکانات ساعت هوشمند Galaxy Watch

وقتشه که ببینیم آیا واقعا شایسته عنوان پرفروشترین هست یا نه. امکانات اون شامل: سیستم پالایش خواب که بیشترین تعادل رو بین بدن و ذهن شما با تنظیمات و مقدار خواب براتون فراهم می کنه. کالری دریافتی رو در طول روز محاسبه می کنه. شما رو در ورزش مدیتیشن و ورزش های هوازی راهنمای می کنه که این کار باعث کاهش استرس توی بدنتون میشه.باطری پرقدرت و مناسب که تا چند روز بدون توقف بهتون شارژدهی می کنه و به وسیله ی شارژ بی سیمی که در اختیارتون قرار میده کارایی ساعت رو چند برار می کنه.

 

محکم و بادوام

یکی دیگه از خصوصیات ساعت هوشمند Galaxy Watch  مقاومت اون در برار حوادثه. این ساعت هوشمند به گونه ای ساخته شده که حتی سربازان نیز بتونند از اون استفاده کنن بدین معنی که در مقابل ضربه، خاک و عوامل دیگه تا حد زیادی مقاومه. ضدآبه و به سادگی قابل شارژه و صفحه نمایشی  از جنس +Gorilla Glass Dx داره که از خراش افتادن روی صفحه جلوگیری می کنه.

 

طراحی

وقتی به ساعت هوشمند Galaxy Watch نگاه می کنین یک ساعت کلاسیک می بینین. طراحی اون به گونه ای که تشخیص اون از ساعت های کلاسیک بسیار دشواره ولی، در عین حال شما یک ساعت مدرن با تمام قابلیت های امروزی رو دارا هستین. در دوسایز متفاوت تولید شده و تنوع بند بسیار زیادی داره که بسته به تیپی که انتخاب می کنین قابل تغییره.

 

مستقل از تلفن همراه

یکی دیگه از نقاط قوت این ساعت هوشمند، زمانی مشخص میشه که به گوشی هوشمندتون دسترسی ندارین. شما به وسیله این ساعت میتونین تماس بگیرین، پیام بدین و همچنین تماس و پیام دریافتیتون رو جواب بدین.برنامه های متنوع ورزشی بهتون ارائه میده_ سیستم اندازه گیری ضربان قلب داره و GPS اون مکان دقیق شما رو با دقت بسیار خوب نشون می ده. در پایان روز شما می تونین برنامه تمرینی روز بعد رو مشاهده کنین و از وضعیت آب وهوایی مطلع بشین.

 

استفاده به عنوان کیف پول

قابلیت دیگه ای که داره پرداخت توسط سیستم NFC هست که البته هنوز توی ایران آنطور که باید پیشرفت نکرده ولی اگه بتونین از این قابلیت استفاده کنین پرداخت های شما با سرعت بیشتری انجام میشه. علاوه بر این به وسیله ساعت Galaxy Watch می تونین وسایل خونگی خود رو نیز در صورت داشتن این قابلیت کنترل کنین . برای مثال: تلویزیون خود رو روشن کنین ، لامپ هارو خاموش و روشن کنین و … . ساعت هوشمند Galaxy Watch مشکلی در اتصال به سیستم عامل اندروید و IOS نداره که این اتصال توسط بلوتوث انجام میشه.(منبع)

 

نظرات خریداران

طبیعتا تمامی شرکت ها محصولات خود رو به گونه ای تبلیغ می کنن که در نوع خودش بهترین به نظر برسه که فکر می کنم شما هم با چنین موضوعاتی مواجه شدین که جنسی که به دستتون می رسه با اونی که انتظار داشتین خیلی متفاوته اما ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch تونسته انتظارات مشتریان رو تا حد زیادی برآورده کنه.

بساری از خریداران Galaxy Watch بر این موضوع متفق القول بودن که باطری این ساعت نسبت به دیگر ساعت های هوشمند مانند Apple و Fitbit  ماندگاری بیشتری داشته و نسبت به رقیبان خودش بهتر عمل می کنه. اگه دوست دارین درباره ی بهترین ساعت های هوشمند برند Fitbit و apple بیشتر بدونید لطفا مقاله ی

مورد دیگری که ساعت هوشمند  Galaxy Watch رو از دیگر ساعت های هوشمند متمایز میکنه قابلیت ارتفاع سنجی و هواشناسی این ساعت زیباست. همچنین گفته شده برنامه های سلامتی که در اختیار مشتریان قرارداده بسیار کامل تر و کاربردی تر از سایر ساعت هاست.

مورد دیگری که تونسته توجه مشتریان رو بدست بیاره، (Samsung Pay)  نام داره که این اجازه رو به دارنده ی ساعت میده که بدون نیاز به همراه داشتن کیف پول و موارد اضافی به سادگی از هر فروشگاه و غذاخوری خرید کنه.

هیچ تکنولوژی بی عیب نیست.

هیچ تکنولوژی بی عیب نیست. ساعت هوشمند  Galaxy Watch هم از این قاعده مستثنی نیست. از نظرات منفی که مشتریان این ساعت به اون اشاره می کنن اینه که شما نمی تونین از برنامه Google Play Music روی این ساعت استفاده کنین و همچنین قسمت اطلاع رسانی یا (Notification) با ایراداتی همراهه. مثلا بر روی صفحه بسیار کوچک نمایش داده میشه و اگر زود به اون توجه نکنین از روی صفحه محو میشه.

یکی دیگه از معایب این ساعت که خریداران به اون اشاره کردن اینه که طی گذشت زمان،  عملکرد ساعت افت پیدا کرده. برای مثال بعد از مدت زمان 4 ماه باطری ساعت بیش از اندازه داغ شده و مدت زمان نگهداری شارژ باطری از چند روز به چند ساعت کاهش پیدا کرده.

مورد دیگری که به اون به عنوان عیب اشاره میشه که البته به صورت نادر دیده شده، وارد شدن آب به درون دستگاهه. ساعت هوشمند Galaxy Watch طوری طراحی شده که تا 50 متر زیر آب دوام بیاره ولی متاسفانه در مواردی نتونسته از خودش در مقابل دوش حمام هم محافظت کنه. همچنین اشاره شده گارانتی شرکت زیاد مشتری مدار نیست و تعهدات خودش بطور کامل عمل نمی کنه.

بعضی از مزایا و معایب ساعت هوشمند Galaxy Watch رو براتون گفتم ولی تصمیم آخر برای خریدن و نخریدن این ساعت هوشمند به عهده شماست.

اگه تصمیم دارین که این ساعت هوشمند رو تهیه کنین می تونین از طریق این لینک از دیجی کالا خریداری کنین.