اگر به دنبال بهترین ها هستین خودتون رو خوش شانس بدونید چون در اینجا میخوام بهترین مچ بندهای هوشمند سال 2020 رو بهتون معرفی کنم که هر چه سریع تر به هدفتون برسید. به این فکر کنید که همیشه همراه خودتون یک مراقب سلامت الکترونیکی دارید که دائما در حال اندازه گیری ضربان قلب و دیگر مشخصات حیاتی بدن شما، چک کردن سلامت خواب، شمردن تعداد قدم هاتون و چندین کار دیگه، خوب چی ازین بهتر؟

بهترین مچ بندهای هوشمند امروزی فقط دیگه جنبه ی بهبود بخشیدن به سبک زندگی رو ندارن بلکه جنبه ی دیگری نیز پیدا کردن و تبدیل به وسایل تجملاتی و زیبایی بخشی شدن. با ظاهری که امروزه مچ بند های هوشمند دارن کیه که دوس نداشته باشه یدونه از اینا رو دستش داشته. این نکته هم نباید از قلم بندازیم که بخاطر وزن کمشون مزاحمتی هم برای دست ما ایجاد نمی کنن انگار که چیزی روی دست ما بسته نشده.

این راهنما که در اختیارتون قرار می دم برای اینه که بتونید بهترین مچ بندهای هوشمند رو بشناسید و اگه به یکی از اونا علاقه‎مند شدید خرید هم از طریق ما انجام بدید.

 

1.Fitbit charge 4

اولین جزء خانواده بهترین مچ بندهای هوشمند محصولی از شرکت فیت بیت به نام  charge 4 که ممکن از لحاظ ظاهری مانند برادر بزرگترش یعنی charge 3 باشه ولی نباید گول ظاهرش رو بخورید. charge 4 از تکنولوژی on-board GPS استفاده میکنه یعنی برای استفاده از امکانات GPS نیازی به گوشی هوشمند نداره و شما خیلی راحت میتونی گوشیتو توی خونه بزاری و به گردش یا ورزش بپردازی.

امکان جدید دیگری که به آن اضافه شده Action zone Minutes. این ویژگی که براساس توصیه های شرکت های سلامتی محور بنا شده این شجاعت رو به شما میده که از تمریناتی با شدت بالاتری با توجه به سنتون انجام بدین البته شدت تمرین توسط خود مچ بند اندازه گیری میشه.

مزایا

دارای صفحه نمایش، سنسور ضربان قلب، ضد آب، on-board GPS، تا هفت روز میتونه شارژ نگه داره و قابلیت هماهنگ شدن با سیستم عامل های اندروید، IOS و ویندوز رو داره در ضمن شیک و جمع و جوره و همچنین عامه پسنده.

 

معایب

تنها عیبی که میشه ازش گرفت اینه که صفحه نمایش رنگی نداره ولی نمایش منو به خوبی انجام میشه و به راحتی قابل درکه.

مچ بند هوشمند Fitbit charge 4

 

 

2.Garmin Vivosmart 4

میشه گفت جزو بهترین مچ بندهای هوشمند تو سری خودشه. صفحه نمایش بزرگتری داره و باتری اون با توجه به فعالیت ورزشی شما میتونه تا یک هفته شارژ دهی کنه. امکان جالب و خلاقانه ای که این مچ بند داره body battery نام داره که بسته به انرژی بدنتون بهتون بهترین زمان تمرین رو میگه. اگه به ریکاوری بعد تمرین و داشتن انرژی توی تمرین اهمیت میدین این امکان خیلی میتونه براتون مفید باشه.

 

مزایا

صفحه نمایش، سنسور ضربان قلب، ضد آب، تا هفت روز باتری رو میتونه نگه داره، با سیستم عامل های اندروید و IOS هماهنگ میشه و باریک و خوش استایله.

 

معایب

GPS نداره،صفحه نمایش نسبتا کوچکی داره و به سیستم عامل ویندوز در تلفن های همراه وصل نمیشه.

مچ بند هوشمند Garmin Vivosmart

 

اگه به این مچ بند هوشمند علاقه مند شدی میتونی از دیجی کالا با این لینک خرید کنی.

3.Huawei Band 3 Pro

این مچ بند یکی دیگه از بهترین مچ بندهای هوشمنده که با توجه به قیمتش امکانات مناسبی رو در اختیار شما قرار میده. اگه برای اولین بار دارین وارد میدون مچ بندهای ورزشی میشین این مچ بند هئشمند میتونه انتخاب خوبی باشه

 

مزایا

صفحه نمایش رنگی 0.95 اینچی، سنسور ضربان قلب،  On-board GPS، ضد آبه و میشه اونو برای ورزش شنا هم به همراه داشت، باتری رو در حالت آماده به کار تا 14 روز نگه میداره و مشکلی برای اتصال به اندروید و IOS نداره.

 

معایب

عیبی که میشه ازش گرفت کندی در عملکرد GPS اونه. به جز این، ایراد بزرگ دیگه ای نمیشه بهش گرفت.

مچ بند هوشمند Huawei Band 3 Pro

اگه به این مچ بند هوشمند علاقه مند شدی میتونی از دیجی کالا با این لینک خرید کنی.

4.Fitbit Inspire HP

مچ بندی که شما رو مجبور به کنده شدن از صندلی راحتیتون میکنه.

 

مزایا

نمایشگر داره، سنسور ضربان قلب، ضد آب، باتری رو تا 5 روز نگه میداره و با اندروید و IOS هماهنگ میشه، این نکته رو هم در نظر بگیرید که قیمت مناسب تری نسبت به Fitbite Charge 4 داره.

 

معایب

برای ورزش شنا نمیشه ازش استفاده کرد و GPS نداره.

مچ بند هوشمند Fitbit Inspire HP

 

اگه به این مچ بند هوشمند علاقه مند شدی میتونی از دیجی کالا با این لینک خرید کنی.

5.Honor Band 5

Honor Band 5 نسبت به Honor Band 4 پاش رو فراتر گذاشته و از نظر جنبه های مختلفی، از نسخه قبلی خودش پیشی گرفته و تونسته خودشو بین بهترین مچ بندهای هوشمند جا بده. از جمله این پیشرفت ها میشه به بهبود عملکرد دستگاه در کمک رسانی به شما، در فعالیت های ورزشی و صفحه نمایش رنگی برای نمایش اطلاعات مورد نیازتون نام برد. قابلیت دیگر این مچ بند هوشمند اینه که بهتون کمک میکنه که خوابتون رو به حداکثر مقدار مورد نیازتون برسونید و طی اون کیفیت خوابتون رو نیز زیر نظر میگیره.

 

مزایا

صفحه نمایش رنگی، سنسور ضربان قلب، ضد آب، تا 7 روز شارژ دهی داره و با سیستم عامل های اندروید و IOS قابلیت هماهنگ شدن داره.

 

معایب

GPSنداره، در گاهی از مواقع صفحه نمایش قفل میکنه و برای گوشی با سیستم عامل ویندوز مناسب نیست.

مچ بند هوشمند Honor Band 5

 

اگه به این مچ بند هوشمند علاقه مند شدی میتونی از دیجی کالا با این لینک خرید کنی.

 

دوست دارید با سه تا از مچ بندهای هوشمند پرطرفدار توی ایران آشنا بشید با ما همراه باشید.

اگه به تاریخچه ساعت های هوشمند علاقه دارید می تونید روی لینک کلیک و مقاله رو مطالعه کنید.