Loading...
بلاگ2019-12-08T17:17:02+04:30

آخرین مطالب با موضوعات مختلف

آموزش بدنسازی: حرکت پرس سرشانه آرنولدی

آموزش حرکات بدنسازی, عضلات سرشانه|

نام حرکت: پرس سرشانه آرنولدی.نوع حرکت: چند مفصله.سطح تمرینی: پیشرفته.عضله هدف اصلی: عضلات دلتوئیدعضلات هدف فرعی: عضلات سه سر و سینه‌ای بزرگ

لاغری بدون ورزش: چطور بدون ورزش لاغر شوید.

تغذیه, لاغری و چربی سوزی|

نها راهی که برای لاغری بدون ورزش پیش رو دارید رعایت رژیم غذایی است. برای اینکه بتوانید لاغر شوید باید کالری دریافتی از طریق مواد غذایی را کاهش دهید.

وبینار تنظیم برنامه تمرین و تغذیه با رویکرد سیکل‌بندی

تغذیه, تمرین, لاغری و چربی سوزی, مربی ها و حرفه ای ها, مکمل|

سیکل‌بندی به منظور برنامه‌ریزی برای به دست آوردن حداکثر نتیجه در کمترین زمان و کمترین عوارض انجام می‌شود. اگر با بدنسازی و تنظیم برنامه تمرین و تغذیه آشنا ..

لاغری بازو بدون جراحی و روش های ناسالم

لاغری و چربی سوزی|

اولین چیزی که در مورد لاغری بازو پیشنهاد می‌شود ورزش‌های مخصوص بازو است! اینترنت و فضای مجازی پر شده از این پست‌ها و مقالات!

آموزش بدنسازی: حرکت ددلیفت رومانیایی با دمبل

آموزش حرکات بدنسازی, تمرین, عضلات پا|

نام حرکت: ددلیفت رومانیایی با دمبل.نوع حرکت: چند مفصله.سطح تمرینی: پیشرفته.عضله هدف اصلی: عضلات پشت پا و باسن.عضلات هدف فرعی: عضلات پشت، ساعد، ساق

برای عضله سازی چه بخوریم

افزایش وزن و عضله سازی, تغذیه|

همانطور که می‌دانید مواد غذایی مختلف مقدار کربوهیدرات، پروتئین، چربی و کالری مختلفی دارند. هر کدام از درشت مغذی‌ها اهداف خاصی را در بدن دنبال می‌کنند.

آموزش بدنسازی: حرکت زیربغل هالتر خم

آموزش حرکات بدنسازی, تمرین, عضلات پشت|

نام حرکت: زیربغل هالتر خم.نوع حرکت: چند مفصله.سطح تمرینی: پیشرفته.عضله هدف اصلی: عضلات پشتعضلات هدف فرعی: جلوبازو و ساعد.

رژیم غذایی برای تقویت مفاصل

تغذیه|

یک رژیم غذایی ایده‌آل و مملو از آنتی‌اکسیدان‌ها، امگا3، کلسیم و ... در تقویت مفاصل بسیار ضروری است. در این مقاله هدف بررسی مواد غذایی حاوی مواد یاد شده است.

مکملی برای دوران کات و چربی سوزی

لاغری و چربی سوزی, مربی ها و حرفه ای ها, مکمل|

در این ویدیو که قسمتی از دوره آموزشی ستارگان کات است، به بررسی مکملی برای دوران کات و چربی سوزی پرداخته شده است. این مکمل [...]

درمان ژنیکوماستی: علل اصلی و بهترین روشهای درمانی

لاغری و چربی سوزی, مربی ها و حرفه ای ها|

عارضه‌ای به نام ژنیکوماستی در مردان رخ می‌دهد. در این عارضه، سینه مردان بزرگ و متورم می‌شود. ممکن است این پدیده به صورت متقارن در هر دو سینه نباشد.

تمرینات لاغری در منزل

تمرین, لاغری و چربی سوزی|

هر شخصی توانایی رفتن به باشگاه و تمرین در باشگاه را ندارد. شما می‌توانید در منزل تمرین کنید و لاغر شوید! کافی است بدانید چه تمریناتی را انجام دهید.

همه چیز در مورد گلوتامین: دوز مصرفی تا عوارض جانبی و اشتباهات

مربی ها و حرفه ای ها, مکمل|

آیا مکمل گلوتامین در عضله سازی موثر است؟ مکمل گلوتامین درحفظ عضلات مفید است؟ ریکاوری چطور؟ آیا عوارض دارد؟ دوز ایمن مصرف مکمل گلوتامین چقدر است؟

جدیدترین مطالب با موضوع لاغری

  • برای عضله سازی چه بخوریم

برای عضله سازی چه بخوریم

فوریه 29th, 2020|0 Comments

همانطور که می‌دانید مواد غذایی مختلف مقدار کربوهیدرات، پروتئین، چربی و کالری مختلفی دارند. هر کدام از درشت مغذی‌ها اهداف خاصی را در بدن دنبال می‌کنند.